Poradnik zgłoszeniowy

Dodawanie nowego zgłoszenia:

  1. Zgłoszenie wymaga posiadania konta na orienteering.waw.pl. Zakładanie konta jest bardzo proste i zajmuje tylko chwilkę (odnośnik Utwórz nowe konto w ramce po lewej stronie, maila aktywacyjnego warto czasem poszukać w kubełku Spam). UWAGA: użytkownicy smartfonów mogą mieć problem z odczytaniem kodu wymaganego podczas zakładania konta. Sugerujemy używanie do odczytania kodu "normalnego" komputera.
  2. Po założeniu konta należy się zalogować (ramka Logowanie po lewej stronie).
  3. Potem przechodzimy na stronę do zgłoszeń (odnośnik Zgłoszenia w menu po lewej stronie) i wybieramy zawody. Uwaga: czerwone kółeczko w kolumnie status oznacza, że zgłoszenia zostały już niestety zamknięte.
  4. Po wybraniu zawodów ukaże się lista zgłoszonych. Można dodać nowe (odnośnik Dodaj) albo zmienić/skasować swoje już istniejące zgłoszenie (odnośnik Edytuj).
  5. Można przyśpieszyć proces zgłaszania się na kolejne zawody wypełniając wcześniej szablony z danymi często zgłaszanych osób. W tym celu na stronie ze zgłoszeniami do wszystkich zawodów wybieramy odnośnik Szablony. Szablony z danymi można dodawać i edytować podobnie jak zgłoszenia na konkretne zawody. Nie trzeba wypełniać wszystkich pól. Wystarczy imię, nazwisko, klub, miejscowość oraz rok urodzenia.
  6. W przypadku posiadania szablonu zgłoszenie polega na wybraniu na liście startowej odnośnika Szablon zamiast Dodaj. Dalej już będzie prosto.

Dodawanie nowych zawodów w systemie zgłoszeniowym:

  1. Nowe zawody w systemie zgłoszeniowym mogą dodawać wyłącznie użytkownicy posiadający dodatkowe uprawnienia. Zapotrzebowanie na takie uprawnienia proszę wysyłać na adres admin@orienteering.waw.pl.
  2. Użytkownik po otrzymaniu wymaganych uprawnień dostanie także instrukcję obsługi zawodów w systemie zgłoszeniowym w formie pliku PDF.