Wciąganie kresek...

...to będzie podstawowa nowość zbliżającego się cyklu Zimowych Biegów Górskich sezonu 2014/2015. Wciąganie będzie się odbywało za pomocą skanera sczytującego kody kreskowe wydrukowane na numerze zawodnika, więc mamy nadzieję, że opracowanie wyników każdego etapu cyklu będzie zarówno mniej pracochłonne, jak i dużo szybsze. No, może z wyjątkiem pierwszego etapu, kiedy system będzie się jeszcze docierał. Nowoczesne technologie mają oczywiście także swoje wymogi, więc rejestracja zawodników i przydzielanie numerów startowych będą trochę bardziej rygorystyczne.

Nie ma jednak co strzępić języka. Naród piśmienny, więc i czytać powinien potrafić. Zapraszamy zatem do zapoznania się z regulaminem cyklu, który można znaleźć poniżej oraz na aktualnej stronie Zimowych Biegów Górskich w Falenicy, czyli tutaj.

ZałącznikWielkość
PDF icon ZBG_2015_Regulamin.pdf497.88 KB

Komentarze

Chyba największą zmianą jest

Chyba największą zmianą jest zapis o limicie 200 osób na każdy start. Czy start jest tożsamy z zawodami? (wszystkie kategorie? A może dotyczy każdej kategorii osobno, bo np. 3 okrążenia startują oddzielnie) Czy po zapisie 200. zawodnika system zapisów się dezaktywuje? Czy jeśli na cały cykl zapisze się 200 osób, to nie będą się odbywać zapisy na osobne biegi? A może ten limit jest jedynie na papierze, żeby się leśniczy nie czepiał? ;-)

Krzysiek, wydaje się, że owy

Krzysiek, wydaje się, że owy limit 200 zgłoszeń dotyczy osób dogłaszających się na pojedynczy bieg. To tak, jak na Szybkim Mózgu jest tyllko kilka dodatkowych mapek, to tu organizator będzie miał tylko (lub aż) 200 extra numerów startowych.

Ale rzeczywiście może lepiej, żeby wypowiedział się organizator.

Na każdym biegu są 4 starty.

Na każdym biegu są 4 starty. Jeden łączony 3.3km i 6.6 km, pozostałe 3 starty są na 10 km. Tu nic się nie zmieniło od zeszłego roku, oprócz kolejności. Krótsze trasy startują teraz wcześniej.

Limit 200 osób na 1 start to 800 na pojedyncze zawody. Więc miejsc nie zabraknie. Dzielimy uczestników na mniejsze grupy, aby nie było tłoku na trasie.